Сервісне обслуговування продукції Quant

Заявка на сервісне обслуговування продукції Quant

Якщо у Вас трапився гарантійний/негарантійний випадок, то відправте несправний стабілізатор в офіційний сервісний центр Quant. Нам важливо отримати максимально повну та точну інформацію про несправність. У зв’язку з цим (по можливості) просимо Вас відзняти коротке відео з якого нам буде зрозуміло причину несправності. Відео відправте на електронну пошту: office@quant.ua

Інформація для відправки стабілізатора напруги у сервісний центр Quant

  • Отримувач: ТОВ “НВФ Квант-Інжиніринг” (код ЄДРПОУ 22049061)
  • Представник: Іголкін Сергій Сергійович, +38(098)523-23-37
  • Місто: Житомир, відділення Нової Пошти – 3
  • Оплати за доставку при гарантійних випадках: безготівково, за рахунок отримувача
  • Оплата за доставку при негарантійних випадках: за рахунок відправника

В будь-яких ситуаціях телефонуйте за номером +38(098)527-98-88

Важливо! Відправляйте прилад на ремонт/обмін в його оригінальній заводській упаковці, яку необхідно зберігати протягом усього терміну користування.

В протилежному випадку покупець повинен оплатити самостійно витрати на доставку та можливі ризики через транспортування приладу в неоригінальній захисній коробці та його пошкодження.

Компанія Quant реалізовує у своїх стабілізаторах напруги сучасні технологічні рішення, разом з цим надаючи користувачу простоту і зручність у їх експлуатації. Усі стабілізатори напруги Quant зібрані на високоякісних комплектуючих, а сам процес виготовлення розбитий на сім етапів з контролем якості на кожному з них, тому нам не доводиться тримати штат працівників для сервісного обслуговування. Кількість відмов по нашій продукції – 1 шт з 100 проданих, тому в разі відмови приладу відбувається його автозаміна.

Послуга «Автозаміна» – це обмін приладу, що вийшов з ладу на новий з продовженням гарантії. В «старому» паспорті вказується новий серійний номер апарату та дата, коли відбулась автозаміна. Автозаміна відбувається за кошти компанії Quant та можлива під час дії основної та додаткової гарантій. Якщо термін гарантії вийшов, то послуга «Автозаміна» – недоступна і в такому випадку відбувається звичайний ремонт. Усі витрати, що пов’язані з ремонтом оплачує замовник.

Телефон сервісної підтримки (Viber): +38 098 52 32 337